Jednym z warunków efektywnej sprzedaży produktu jest jego promocja. Przez słowo to rozumiemy, że dany produkt lub usługa jest dostępna w atrakcyjnych dla nas warunkach. Klientów mocno przyciągają napisy „dwa w cenie jednego”, „30% taniej”, „obniżka ceny nawet do 70%” i nic w tym dziwnego, że ludzie chcą nabywać produkty po okazyjnych cenach. Co chwilę w galeriach handlowych organizowane są akcje promocyjne takie jak Noc Zakupów, czy Black Friday. Cieszą się bardzo dużym zainteresowaniem klientów. Przyjrzyjmy się zatem, jak dostarczane są informacje o promocjach potencjalnemu nabywcy.
Citylighty – kiedy wejdziemy do galerii handlowych, na dworce i przystanki komunikacji miejskiej, do metra, od razu ujrzymy niewielkie podświetlane monitory, na których wyświetlana jest treść reklamy.
Standy reklamowe – umieszczane w galeriach handlowych, w sklepach, w aptekach, kinach. Są bardzo łatwe w instalacji, dlatego są wygodną formą reklamy.
Kiwaki półkowe -umieszczane są na półkach sklepowych. Bardzo dobrze eksponują produkt, na który klient powinien zwrócić uwagę.
Rollupy – są to zwijające banery, które podobnie jak standy reklamowe, są bardzo łatwe w montażu i wygodne w obsłudze. Stanowią one świetne rozwiązanie dla ludzi promujących swoje produkty na wszelkiego rodzaju targach, konferencjach i tak też najczęściej są wykorzystywane.
Gazetki reklamowe i katalogi – bardzo dobra forma reklamy. Najczęściej standy reklamowe z gazetkami są ustawiane w supermarketach. Tam znajduje się najwięcej informacji o zbliżających się promocjach. Gazetki i ulotki reklamowe często roznoszone są bezpośrednio do potencjalnych klientów i wrzucanie są do ich skrzynki na listy. Dzięki temu osoby zainteresowane mają dostarczoną odpowiednią ilość informacji potrzebną do zakupu towaru.